×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ مجرمی از حریم پلیس عبور نخواهد کرد /کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی استاندار قزوین:: امروز هیچ مجرمی از حریم پلیس عبور نخواهد کرد، چراکه چتر امنیتی و انتظامی این نیرو در سرتاسر استان گسترده است.

منوچهر حبیبی ضمن اشاره اینکه امروزه نیروی انتظامی با قدرت نامرئی در همه جا حضور دارد و به تأمین امنیت مردم و برقرار کردن نظم اهتمام می‌ورزد تصریح کرد: به‌روز بودن پلیس، قدرت نرم‌افزاری ناجا، اشراف اطلاعاتی گسترده و مطلوب، واکنش سریع و به موقع، به دام انداختن مجرم و ضربه به‌هنگام به کسانی که می‌خواهند امنیت مردم را متزلزل کنند از ویژگی‌های مهم نیروی مقتدر انتظامی ما است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه گفت: در اقدام اخیر نیروی انتظامی با یک کار حرفه‌ای و کاملاً تخصصی و فنی موفق به ردیابی، کشف و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در خصوص ترانزیت محموله‌ای به میزان ۲۱۵۰ کیلوگرم شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: این حرکت و اقدام حرفه‌ای، فقط گوشه‌ای از اقتدار و اشراف سربازان نظم و امنیت کشور را به نمایش گذاشته و حاکی از قدرت، هوشیاری و آگاهی پلیس است.

به گفته وی، تمامی رفتار و اقدامات این قاچاقچیان که از یکی از استان‌های شرقی کشور انجام شد تا لحظه به دام افتادن در چنگال تیز پلیس استان، در شهرستان بویین‌زهرا تحت رصد و کنترل بوده است.

این مسئول اعلام کرد: مقصد محمولهٔ هروئین کشف شده، به سمت استان‌های غربی بوده است که با هوشیاری عوامل انتظامی استان ناکام ماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.