×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگروه ساماندهی امامزاده حسین(ع) تشکیل شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوینروز شنبه در نشست طرح توسعه امامزاده حسین (ع)، افزود: اجرای این طرح به همت دست جمعی دستگاه‌ها نیاز دارد و باید با تشکیل کارگروهی، همه کارکردها و هزینه‌های ساماندهی امامزاده در جای خود استفاده گردد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: همچنین این کمیته باید بر مجموعه شهرداری، اوقاف، نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌های مربوط در این طرح نظارت داشته باشد و جلوی اتلاف وقت و هزینه را بگیرد.

به گفته این مقام مسئول، اولویت اجرای این طرح آن است که باید تملک تمامی پلاک‌ها و اسنادی که به نام شهرداری است به نام امامزاده حسین(ع) ثبت شود.

وی افزود: همچنین اسنادی که در جریان تملک به نام شهرداری، سازمان مسکن و سایر ادارات شده به نام این بقعه متبرکه طبق مقررات منتقل گردد و تمام طرح‌ها در این جهت در اراضی تملک شده اجرایی شود.

این مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه رعایت حقوق عمومی مردم در تصمیم گیری‌های مسوولان اجرایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد،تصریح کرد: دستگاه قضایی از امروز وارد این طرح شده و بر روند اجرای آن طبق قانون نظارت می‌کند و با کسانی که بخواهند از مدار قانون خارج شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.