×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کتاب  «سکوت به زبان مادری»  در قزوین رونمایی می شود

 به گزارش کافه خبر قزوین،مهدی مردانی با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، مجموعه شعر نوجوان «سکوت به زبان مادری» با حضور جمعی از شاعران در این مرکز رونمایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مجموعه با هجده شعر نیمایی و چهارپاره شامل اشعار مذهبی، عاشقانه، اجتماعی و ملی، ویژه گروه سنی بالای سیزده سال می‌باشد که توسط «فرید آمال» تصویرگری شده است.

مردانی توضیح داد: “سکوت به زبان مادری مجموعه‌ای است برای نوجوانان و سنی که شاید در حوزه شعر خیلی جدی گرفته نمی‌شوند، بسیاری از آثار تولید شده برای این گروه سنی کودکانه هستند، بیشتر آثار موجود در بازار کتاب فاقد مقوله‌های جدی اجتماعی، عاری از تصاویر و مفاهیم قابل درک و اساسا مورد علاقه نوجوان نمی‌باشد، بنابر این تصمیم گرفتم که در «سکوت به زبان مادری» از مفاهیم و دغدغه‌های امروزی مانند دوستی، تلاش، دلتنگی، کودکان کار استفاده کنم.

به گفته وی، شیوه سرایش من در آثار قبلی سپید بود، اما در این اثر به خاطر اضافه شدن موسیقی، به قالبی نیمایی و چهارپاره رو آوردم تا از ظرفیت‌های این قالب استفاده کنم چراکه به نظرم در حوزه نوجوان ما اشعاری در قالب نیمایی کم داریم.

گفتنی است،«سکوت به زبان مادری» با قطع رقعی، شمارگان ۱۲۵۰ نسخه، ۵۲ صفحه و قیمت ۱۸ هزار تومان در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.