×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۵۳ مرکز مثبت زندگی در قزوین به بهره برداری رسید

 به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بهزیستی استان قزوین در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت در کشور، اظهار کرد: طبق بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ۵۳ واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در قالب ۲۲ خدمت با محوریت مددکاری اجتماعی و در بستر فناوری و بهتر زیستن آحاد جامعه به بهره‌برداری رسید.

علیرضا وارثی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی در توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف سازمان تاثیرگذار هستند، افزود: هر طرحی دارای دستورالعمل مشخص است و چنانچه زیرساخت‌های اجرایی این مراکز فراهم شود موجب تسریع در روند ارائه خدمات و توزیع عادلانه آن‌ها به عموم مددجویان خواهند شد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اساسی مراکز مثبت زندگی، دسترسی بیشتر جامعه هدف به خدمات سازمان بهزیستی است که در آن توزیع پرونده‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی محل سکونت صورت می‌گیرد که این موضوع دسترسی راحت و آسان به خدمات را برای مددجویان امکان‌پذیر می‌کند.

وارثی با بیان اینکه با فعالیت مراکز مثبت زندگی، بسیاری از موازی کاری‌های سازمان بهزیستی در حال حذف شدن است، تصریح کرد: این مراکز در نزدیک‌ترین محل زندگی مراجعه کنندگان مستقر هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌های جامعه هدف باشند و رضایتمندی افراد را از خدمات سازمان افزایش دهند.

این مسئول با بیان اینکه ارائه خدمات در مراکز مثبت زندگی منجر به کاهش هزینه‌های تمام شده برخی خدمات می‌شود،افزود: مشارکت نهاد‌های غیردولتی در این طرح بسیار مؤثر است و با اجرای آن، جامع محور بودن فعالیت‌های سازمان بهزیستی نمود بیشتری پیدا می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.