×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۹۵۲ داوطلب در استان قزوین در انتخابات شوراها ثبت نام کردند

  به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در خصوص ثبت نام داوطلبان در شوراهای اسلامی شهری اظهار کرد: 952 داوطلب شورای شهر در 28 شهر استان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به رقابت می پردازند.

منوچهر حبیبی افزود: شهرستان قزوین با 347 داوطلب، شهرستان البرز با 234 داوطلب، شهرستان تاکستان با 147 داوطلب، شهرستان بویین زهرا با 101 داوطلب، شهرستان آوج با 32 داوطلب و شهرستان آبیک با 83 داوطلب در این دوره ثبت نام کردند.

وی یادآورشد: رقابت در شهرها جدی است به نحوی که در برخی از شهرها تا 24 برابر هر کرسی شورا، داوطلب وجود دارد،ضمن اینکه شهرهای قزوین، محمدیه، الوند، تاکستان، آبیک و اقبالیه، بیشترین تعداد داوطلب را دارند.

حبیبی اضافه کرد: در شهر قزوین برای هر کرسی شورا، 25 نفر، در شهر محمدیه برای هر کرسی شورا تعداد 14 نفر، در شهر الوند برای هر کرسی شورا 13 نفر، در شهر تاکستان برای هر کرسی شورا 12 نفر داوطلب شده اند.

وی بیان کرد: 86 درصد داوطلبان ثبت نام شده مرد و 14 درصد زن هستند.

به گفته حبیبی 91 درصد داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا هستند و 51 درصد داوطلبان به صورت غیر حضوری و 49 درصدبه صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و هیئت های اجرایی و نظارت، تا 21 فروردین به اتمام خواهد رسید. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.