×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین


به گزارش کافه خبرقزوین، رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری قزوین،علی شعبانی عنوان کرد: خیّرین با اقدامات خود که در راستای گره گشایی از مشکلات مردم است مظهر سخاوت و بخشش خداوند هستند و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و با کار ارزشمند خود سنتی حسنه و پسندیده را در جامعه نهادینه می کنند.

وی تصریح کرد: ما باورمان این است که زندان به خصوص در جرائم غیرعمد جای مناسبی برای اصلاح فرد نیست بلکه باید شرایطی فراهم شود تا فرد بتواند با حضور در اجتماع و در کنار خانواده، اشتباهات و خطاهای گذشته خود را جبران کند.

این مقام ارشد قضایی استان خطاب به زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته اند بیان کرد: اگر از زندان به لحاظ برخورداری از عفوآزاد شده و مجدد در اثر ارتکاب جرم به زندان بازگردید دیگر عفو شامل شما نخواهد شد تلاش کنید بر اساس مقررات قانونی حرکت کنید و توکلتان به خدا باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.