×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار شعبه طلایه داران صلح و سازش آموزش و پرورش در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه افتتاح شعبه طلایه داران صلح و سازش آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: آموزش و پرورش تنها نهادی است که اولین خانه اجتماعی افراد محسوب می‌شود، بنابراین لازم است تربیت صحیح بر اساس آموزه‌های دینی در این مجموعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، چرا که نتیجه هر نوع تربیتی در اجتماع بروز پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی با اشاره به راه اندازی شعبه طلایه داران گفت: بعد از پیشنهاد استان قزوین به ریاست قوه قضائیه در خصوص تشکیل این شعبه، طرح مورد توجه قرار گرفته و استان قزوین به عنوان پایلوت جهت اجرا برگزیده شد.

وی افزود: ضمن آغاز بکار این شعبه در آموزش و پرورش در حال حاضر شکایات حقوقی اقشار دیگر جامعه علیه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده هایشان در این شعبه رسیدگی و سعی در ایجاد سازش می‌شود.

این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: این طرح علاوه بر کاهش هزینه ها، حفظ حرمت‌ها و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا جنبه بازدارندگی و پیشگیری نیز خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به یکی دیگر از اهداف مهم اجرایی شدن این طرح بیان داشت: باید توجه ویژه به امر صلح و سازش داشته باشیم چرا که یکی از نتایج مهم آن کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و جلوگیری از ورود افراد به زندان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.