×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امدادرسانی به بیش از 4000 نفر در پی برف و کولاک

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این باره اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما از عصر روز جمعه ۱۶۰  نیروی عملیاتی مستقر در پایگاه‌های بین شهری و تیم واکنش سریع استان در قالب ۴۴ تیم با آمادگی کامل به یاری در راه ماندگان شتافتند.

حسن آصفی افزود: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین_ زنجان منجر به فوت و حادثه دیدن تعدادی از مسافران شد، که مصدومان توسط نیروهای اورژانس و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین شب گذشته بیشترین اسکان را در شهر اقبالیه با ۴۰۰ نفر و همچنین در محور الموت شرقی و غربی با ۲۰۰ نفر در راه مانده داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین،صفی اضافه کرد: همچنین در عملیات امدادی توسط نجات گران شهرستان البرز یک مادر باردار به مرکز درمانی منتقل شد و هزار و ۵۰۰  بسته‌های غذایی شامل کنسروجات، قرض نان و جیره خشک برای در بین درراه ماندگان توزیع شد.

وی بیان کرد: نجات گران جمعیت هلال‌احمر در پایگاه امداد و نجات بین شهری به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به مسافران، در راه ماندگان و آسیب دیدگان اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: هم اکنون جمعیت هلال‌احمر استان قزوین به همراه تمامی اکیپ‌های دستگاه‌های امدادرسان شامل پلیس راه، راهداری، مدیریت بحران و نیروی انتظامی در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

وی از شهروندان در خواست کرد: از تردد در مسیرهای فرعی و کوهستانی در شرایط جوی نامساعد و سرما و یخبندان خودداری کنند و در صورت سفر البسه گرم، سوخت، تغذیه و وسایل ارتباطی خود را به همراه داشته باشند و در صورت بروز حادثه موارد را به پلیس و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر به شماره ۱۱۲ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.