×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره رسانه‌ای مرکب و مقاومت در قزوین برگزار می‌شود

   به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اعلام این خبر افزود: یکی از رسالت‌های رسانه‌های خبری علاوه بر اطلاع‌رسانی اخبار در هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی در برابر هجوم همه‌جانبه دستگاه دروغ‌پراکنی شرق و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

محمد کشاورز اظهار کرد: رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب آن دوران علاوه بر اطلاع‌رسانی داخلی، به‌عنوان بازوی توانمند دیپلماسی کشور در عرصه بین‌المللی محسوب می‌شدند که در اثبات حقانیت ایران نقش بسزایی داشتند که این بخش یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های بین‌المللی رسانه‌ای در آن زمان بود.

وی با اشاره به شعار سراسری هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ با عنوان “ما مقتدریم”، اضافه کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی اقتدار انقلاب در جغرافیای جهان زبانزد است و وظیفه‌ داریم این اقتدار را رسانه‌ای کرده و فریاد بزنیم، همچنین باید پای این شعار بایستیم و از آن صیانت کنیم.

این مسئول بیان کرد: دوران دفاع مقدس شاهد جنگ سخت بودیم اما امروز دشمنان در جبهه‌های مختلف جنگ نرم ازجمله جنگ اقتصادی و رسانه‌ای با ملت ایران مبارزه می‌کنند، به همین دلیل خبرنگاران باید با ابزار رسانه ضمن تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنند.

کشاورز اعلام کرد: به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح فراخوان آثار تولیدشده توسط اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع دفاع مقدس و با عنوان «مرکب و مقاومت» را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد:  علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود با موضوع دفاع مقدس در رسانه ها را که طی سال جاری منتشر شده اند، تا هشتم مهرماه به شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: آثار تولیدی در ۴ قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و گزارش تصویری توسط داوران جشنواره بررسی می شود و به اثر برتر در هر بخش جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.