×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طراحی پوستر با اسماء منتخب حضرت فاطمه(س)

به گزارش کافه خبر قزوین،این اسامی عبارتند از «فاطمه»، «زهرا»، «سیدة نساءالعالمین»، «کوثر» و «ام ابیها» که از القاب و کنیه‌های مشهور ایشان است.

امام صادق(ع) فرموده اند: «برای فاطمه (س) در نزد خدا نه اسم است؛ فاطمه، صدیقه، مبارکه، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه، زهراء و طاهره». ولی در میان اسامی متعددی ایشان، نام «فاطمه» از همه بیشتر در کتب اسلامی ذکر شده است. با این حال به عقیده برخی، تعداد اسامی و القاب حضرت فاطمه بیش از ۱۰۰ عنوان است.

بنابراین گزارش، طراحان و هنرمندانی که علاقه به خلق پوستر با این اسامی را دارند، بر اساس مقررات اعلام شده در فراخوان نمایشگاه می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

حداکثر تعداد پوسترهای ارسالی برای هر طراح در دو بخش اصلی و جنبی، هفت اثر است که این آثار نباید در هیچ مسابقه، نمایشگاه و یا رویداد هنری دیگری شرکت داده شده باشند.

همین طور آثار نباید کپی از آثار کامل و یا نیمه کامل خود طراح و یا هنرمند دیگری باشد.

علاوه بر این، پوسترهای ارسالی باید منتشر نشده باشند و درصورتی که اثر یا آثار ارسالی، مشابه و یا کپی باشد در هر مرحله‌ای که این موضوع تشخیص داده شود، مجموع آثار طراح از نمایشگاه حذف و در صورت تشخیص برگزارکننده، این موضوع اطلاع رسانی عمومی نیز خواهد شد.

جوایز نقدی بخش جنبی به مبلغ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که چگونگی اختصاص جوایز به برگزیدگان این بخش و جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه‌ اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی ‌پوسترز» در دو بخش اصلی و جنبی به صورت ملی در خانه هنرمندان ایران و همزمان در فضای مجازی برگزار می‌شود.
زمان برگزاری ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ و آخرین مهلت ارسال آثار، بامداد شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه است.
برای مطالعه فراخوان و اطلاع از مقررات و شرکت در نمایشگاه به پایگاه رسمی نمایشگاه به نشانی زیر مراجعه کنید: www.todayposters.com
مجموع جوایز این دوره از نمایشگاه مبلغ ۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.
نشانی اینستاگرام نمایشگاه asmaulhusna۲۶۱@ است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.