×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایبندی به مسئولیت اجتماعی، پیش شرط پایان کرونا

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز ۳۰ فروردین در محوطه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در استان، تصمیمات ویژه‌ای از سه روز گذشته اتخاذ شده است تا میزان تردد‌ها و رفت و آمد‌ها را به حداقل برسانیم.

منوچهر حبیبی،با بیان اینکه تا پایان هفته جاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شهرداری‌ها با یک سوم کارکنان خود فعالیت شان را ادامه خواهند داد، افزود: دستگاه‌ها تنها به منظور پاسخگویی به موارد ضروری شهروندان فعالیت داشته و امکان انجام سایر کار‌های اداری برای شهروندان طی هفته جاری مقدور نخواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: از شهروندان استان که در ۱۴ ماه گذشته همواره در خصوص تصمیمات ستاد کرونا همراهی و همکاری لازم را به عمل آورده‌اند درخواست می‌شود تا برای حفظ سلامتی خود و در راستای کاهش روند صعودی این ویروس از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداری کرده و از خدمات الکترونیکی برای انجام امور خود استفاده کنند.

حبیبی، پیش شرط نزول شیوع این ویروس را رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی دانست وافزود : بدون شک اگر محدودیت‌ها را در بازار، سیستم‌های حمل و نقل، تجمعات و رفت و آمد‌های خانوادگی اجرایی نشود،عده بیشتری را از هموطنان و هم استانی‌ها از دست خواهیم داد.

وی، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال حاضر این استان را حدود ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه طی ۲ روز گذشته شهروندان همکاری‌های لازم را در زمینه اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح استان به عمل آورده‌اند، اما انتظار ما برای کاهش میزان بستری و مرگ و میر‌های ناشی از این ویروس، بیش از این‌ها است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود : با توجه به ادامه محدودیت‌ها، از بانک‌های استان خواسته شده است تا تحت هیچ شرایطی از اجرای عملیات بانکی بر روی چک‌ها خودداری کنند و در غیر این صورت شهروندان می‌توانند مراتب را برای پیگیری و برخورد با متخلفان به ما گزارش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.