×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حوزه هنری استان قزوین را وارد بازی های سیاسی نکنید /اکران فیلم در ۸۴ روستای قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: حوزه هنری با آمادگی کارخانه تولید محتوا در استان راه‌اندازی کرده و قصد دارد در شهرک‌های صنعتی نیزحضور پیدا کند.

محمد رضا امامقلی افزود: پیشنهاد احداث شهرک سینمایی به متولیان فرهنگ و هنر ارائه شده است،به همین منظور، چون سعدالسلطنه از ظرفیت مطلوبی برخوردار است،می تواند به عنوان پایلوت،به فرهنگ و هنر استان نیز کمک کند.

این مسئول با بیان اينکه حوزه هنری بخشی از وظایف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین را به دوش کشیده است افزود: در یک سال اخیر تا کنون، برای ۱۸ هزار نفر در سطح استان قزوین، فیلم اکران شده است و اکران فیلم برای ۸۴ روستا نیز صورت گرفته است.

وی ۲۸ نمایشگاه در سطح شهر، ۶ نمایشگاه در خارج شهر در بخش هنرهای تجسمی و  ۱۷ کتاب توسط حوزه هنری در بخش ادبی را از عناوین برنامه های انجام شده حوزه هنری استان ذکر کرد.

امامقلی تصریح کرد: نمایش خیابانی از دیگر برنامه های حوزه هنری در پایان سال است و ۶ نمایش برای عید با عنوان “نمایشنامه های هفت سین نوروزی” در دست تهیه است‌.

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: برخی‌ها به دنبال دخالت های سیاسی در استان هستند،در صورتی که می بایست بر اساس تخصص عمل کرد، برای نمونه در دولت قبلی استاندار پیشین برای تغییر یک کارمند تماس می گرفت و در حال حاضر هم نماینده مجلس کنونی برای جا به جایی یک نیرو،همان روال را پیش می‌برد که این نوع رفتار صحیح نیست به بیان دیگر،این ارگان قصد دارد بدون نگاه سیاسی، هنر را در جامعه بسط و گسترش دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.