×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۲۳۰ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۲ تن مرغ فاقد مجوز

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان آبیک با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک واحد تولیدی در راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال مطلع شدند.

سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی محل نگهداری ماینر‌ها را در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شناسایی و در بازرسی از آن ۲۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این تجهیزات را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: این واحد تولیدی پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف مرغ‌های فاقد مجوز در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در آزادراه قزوین به کرج به ۲ دستگاه کامیون و نیسان حین تردد در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: در بازدید از این دو خودور یک تن مرغ منجمد و هزار و ۱۴۰ عدد مرغ زنده فاقد مجوزحمل و بهداشت کشف شد.

به گفته وی، راننده ۲ خودرو به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند.

سارق موتورسیکلت‌های تاکستان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام چندین مورد سرقت موتورسیکلت در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه متهم به ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان تاکستان اعتراف کرد، یاد آور شد: در این رابطه ۲ نفر مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.