×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۶۷۹ روستای قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این باره اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبین شورای اسلامی روستایی از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد و به‌مدت یک هفته ادامه خواهد داشت؛ ۶۷۹ روستا در استان قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی هستند.

منوچهر حبیبی افزود: داوطلبین شورای روستایی باید در حین ثبت‌نام سیاست گواهی عدم سوء پیشینه را به همراه داشته باشند؛ داوطلبین برای گواهی عدم سوء پیشینه می‌توانند به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +۱۰ پیدا مراجعه کنند.

این مسئول بیان کرد: تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است که اهالی روستا با همفکری و مشورت افراد علاقه‌مند، توانمند و دارای شرایط لازم جهت داوطلبی را در بین خود تعیین و جهت ثبت‌نام تشویق کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی خاطرنشان کرد: روستاهایی که دارای شورا می‌شوند ضمن اینکه صاحب دهیار خواهند شد روند توسعه، عمران و آبادانی روستا شتاب خواهد گرفت؛ روستاهای دارای شورا دارای اعتبارات ویژه می‌شوند و کمک‌های لازم از طریق شورا و دهیاری روان‌تر انجام خواهد شد.

حبیبی یادآور شد: شورا به‌عنوان سیاست‌گذار اصلی توسعه روستا و دهیاران به‌عنوان مجری سیاست‌ها پیگیری امور را به‌صورت ویژه دنبال خواهند کرد. داشتن شورا در روستا فرصتی است که مردم می‌بایست از آن با معرفی و حمایت از داوطلبین شورا استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.