×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین/دستگیری سارقان هیوندای در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از کشف ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی سیگار در قزوین خبر داد.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی ازانتقال مقادیر زیادی سیگار از مسیر تهران به قزوین مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تلاش وهوشیاری ماموران، خودروی مورد نظر در عوارضی قزوین-کرج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در ورودی شهر قزوین متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۲۰ هزار نخ سیگار فاقد مجوز و قاچاق کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی خاطر نشان کرد: ارزش تقریبی سیگار‌های قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که پلیس تمام توان و تلاش خودر را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق به کار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، افزود: همه دستگاه‌های مسئول نیز باید در مبارزه با این پدیده با اجرای به موقع و صحیح وظایف نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاریگر پلیس باشند.

دستگیری سارقان هیوندای در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف یک دستگاه خودرو هیوندا آزرا سرقتی در قزوین خبر داد.

سرهنگ حاجیان راد اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو هیوندای آزرا دارای سابقه سرقت در محور قزوین به رشت بلافاصله ماموران انتظامی بخش محمدیه و عوامل گشت پلیس امنیت اقتصادی در مسیر مستقر و به کنترل محور پرداختند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: خودروی مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی شناسایی وپس از مسافتی تعقیب و گریز در ابتدای روستای کوندج متوقف و بلافاصله راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.