×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با گرانفروشان در طرح محرم تعزیرات حکومتی قزوین برخورد می شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین: اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام مورد نیاز هیات‌های عزاداری و پذیرایی از عزاداران در ایام محرم، تعزیرات حکومتی اقدام به برگزاری طرح ویژه محرم تا ۱۳ شهریور کرده است.

هوشنگ محمدی افزود: طرح تعزیراتی محرم امسال از ۲۹ مرداد لغایت ۱۳ شهریور در قالب گشت‌های مشترک با همکاری نمایندگان دستگاه‌های کاشف در زمینه کالاهای مورد استفاده در حوزه مقابله با بیماری کرونا و همچنین رسیدگی به تخلفات احتمالی در بخش کالاهای هدف ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار، قرار گاه جهش تولید ، شورای هماهنگی تشدید نظارت و بازرسی برگزار می شود.

وی بیان کرد: با عنایت به در پیش بودن ایام محرم حسینی و با توجه به افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی و ضرورت کنترل هدفمند بازار با رویکرد پیشگیرانه، لازم است این طرح همانند سال های گذشته تشکیل و با متخلفان برخورد شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان قزوین خواستار شد: ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب جهت مقابله با کرونا هرگونه تخلف مشاهده شده را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ارسال نمایند یا با تلفن ۱۲۴ اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت در میان بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.