×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی صنایع تبدیلی شیر خشک در قزوین ضروری است

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی فراورده‌های لبنی و پروتئینی در شهرستان آبیک، افزود: استان قزوین از تولید کننده‌های شیر کشور است و ظرفیت بالایی در این زمینه دارد.

عیسی قبادی افزود: سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تولید و عرضه شیر در استان تحت الشعاع قرار گرفت و کشاورزان و دامداران برای فروش محصولات خود نگران بودند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به مشکلات و حوادث غیرمترقبه‌ای که ممکن است بازار شیر را تحت الشعاع قرار دهد ما در بسیاری از مواقع چاره‌ای جز تبدیل شیر به شیرخشک نداریم.

معاون استاندار گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دامداری در سطح استان فعالیت می‌کنند که می‌توان از ظرفیت آنها برای راه اندازی صنایع تبدیلی شیر خشک در استان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: دفتر جذب و سرمایه گذاری استان یک نشستی را در این زمینه با حضور دامداران استان برگزار خواهد کرد تا با حضور آنها یا واحدهای تولیدی فراورده‌های لبنی استان در این زمینه اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های لبنی و پروتئینی سحر نیز در این بازدید اظهار کرد: این شرکت ظرفیت دریافت روزانه ۶۰۰ تن شیرخام را دارد که تا هزار تن نیز قابلیت افزایش دارد.

هایده علیمردانی افزود: اولین تولید کننده صادرکننده محصولات استریل به کانادا، آذربایجان و سایرکشورهای همسایه در ایران هستیم ولی هم اکنون یک سوم ظرفیت خود را استفاده می‌کنیم.

به گفته وی،معضل بزرگ ما این است که محصول خود را با قیمت پایین‌تر از قیمت تمام شده ارایه می‌کنیم و هزینه‌های تامین قطعات خط تولید و حقوق و دستمزد نیز در این زمینه دیده نمی‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.