×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری همایش بزرگ «با افتخار مادرم» در قزوین


دبیر ویژه برنامه با افتخار مادرم در گفتگو با کافه خبر قزوین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه « با افتخار، مادرم» در قزوین اظهار کرد: این همایش به مناسبت ولادت حضرت زهرا و با همکاری مجموعه های تربیتی و هیات های مذهبی بانوان شهر قزوین برگزار خواهد شد.

ناهید چراغی افزود: این برنامه با عنوان « با افتخار ، مادرم »جهت تبیین جایگاه مادری و ارزش نهادن به مقام مادر، با سخنرانی دکتر انوشه و برنامه های طنز برگزار خواهد شد.


دبیر ویژه برنامه با افتخار مادرم ادامه داد: برپایی نمایشگاه دست سازه‌های مادران و همچنین غرفه های مشاوره خانواده و کودک و نوجوان از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این برنامه برگزار خواهد شد.


وی تاکید کرد: این همایش ساعت 14:30 روز یکشنبه سوم بهمن ماه در سالن ورزشی شهید بابایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.


چراغی با بیان اینکه این همایش یک کار منحصر به فرد در قزوین محسوب می شود تاکید کرد: همایش « با افتخار مادرم» نمونه ای از کار ستادی بانوان در بزرگداشت مقام مادر است که پیش از این در این سطح کم سابقه بوده است.


وی با بیان اینکه در این برنامه طوماری جهت داشتن شهر دوستدار مادر و کودک توسط شهروندان امضا خواهد شد یادآور شد: این ویژه برنامه با مشارکت اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، سازمان تبلیغات، جبهه فرهنگی ، امور بانوان استانداری ، اداره کل ورزش و جوانان و بسیج جامعه زنان اجرا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.