×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هدیه عجیب شهرداری قزوین به هنرمندان!!!/ واگذاری یک طبقه قبر رایگان به مشاهیر استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،در جلسه علنی شورا لایحه شهرداری قزوین که شب گذشته برگزار شد، افزایش تعرفه 15 درصدی قبور و افزایش تعرفه 20 درصدی خدمات در آرامستانهای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

در جریان این مصوبه همچنین مقرر شد تا قبور و خدمات برای هنرمندان و افراد شاخص حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رجال سیاسی در قطعه مشاهیر بهشت فاطمه (س) به صورت رایگان در نظر گرفته شود.

همچنین مصوب شد تا قطعه صالحین ویژه خانواده ایثارگران نیز در آرامستان بهشت فاطمه (س) راه اندازی شود.

و اما چند پرسش؟؟؟؟

اعضای شورای شهر قزوین باید پاسخ بدهند که تعریف آنان از رجل سیاسی چیست،آیا اعضای شورای شهر و یا فردی که حداقل چند ماه بر صندلی مدیر کلی یک اداره تکیه زده رجل سیاسی محسوب میشود؟

در حالیکه در استان تشکل و احزاب سیاسی به شکل رسمی وجود ندارد ملاک و معیار رجال سیاسی از غیر سیاسی چگونه تشخیص داده می شود؟

تعریف و ملاک اعضای شورا از هنرمند چیست و چه کسانی را هنرمند استان محسوب می کنند؟آیا کسی که چندین اثر هنری خلق کرده هنرمند است یا کسی که دانشجوی یک رشته هنری است و یا کسی که عضو انجمن های فرهنگی و هنری است؟شما چه کسی را هنرمند می نامید؟

بر اساس این گزارش،شهردار قزوین علی صفری نیز پیش از این،از اختصاص جایگاه ویژه قبرستان رایگان به خبرنگاران استان قزوین در “روز خبرنگار” خبر داده بود که واکنش های بسیاری را نیز به همراه داشت در این میان،روابط‌عمومی شهرداری قزوین معتقد بود که این هدیه به درخواست خود خبرنگاران بوده که شهردار وقت، با آن موافقت داشته ولیکن اعضای شورای شهر پیشین، آن را رد کرده بودند.

به گزارش کافه خبر قزوین،شهردار استان قزوین و اعضای شورای شهر فراموش نکنید که در این چند سال اخیر درست در زمانیکه استان و کشورمان درگیر بیماری کرونا شد،هنرمندان و مشاهیر استان با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم کردند و بسیاری نیز در این پروسه، به انزوا رفتند.

هنرمندان قزوین از امکانات و زیر ساخت خلق آثار هنری محروم هستند، هنوز در استان قزوین یک سالن تئاتر نمایش آبرومند و مناسب وجود ندارد ضمن اینکه،هنرمندان ما از یک فضای مطلوب برای تمرین اجرا محرومند.

با وجود ظرفیت های بالای فرهنگی و هنری،هنوز استان قزوین یک دانشگاه معتبر هنری را ندارد، در صورتی که با توجه به نزدیک بودن به پایتختت می توانست از اساتید برجسته کشوری هم دعوت به عمل آورد و دانشجویان شایسته ای را تربیت کند.

لطفا قبل از هر اقدامی، با هنرمندان و مشاهیر استان صحبت کنید،دغدغه های آنان را بشنوید تا با شناسایی مشکلات آنها به جای اینکه این افراد فرهیخته را به آن دنیا حواله کنید،در این دنیا نگاهتان را به هنر و مشاهیر استان تغییر داده و نگران فرهنگ و هنر این استان باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.