×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قزوین توانایی برای تسهیل در امور تولید کنندگان را دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در دومین روز از هفته دولت اظهار کرد: با توجه به شرایط امسال شاهد راه‌اندازی ۵۰۰ فعالیت تولیدی بود که این مساله نشان دهنده این است که هر چه بین مردم، دولت و مسئولان وحدت و انسجام بیشتری وجود داشته باشد اقدامات شگفتی حاصل خواهد شد.

 وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد مراکز علمی و تحقیقاتی، ایران به یکی از کشورهای طراز اول منطقه تبدیل شده است افزود:اختلافات داخلی کنار گذاشته شود و قوای مقننه و قضاییه پشتیبان دولت باشند، بدون شک موفق به انجام کارهای بزرگتری خواهیم شد.

به گفته این مقام مسئول،وحدت از عناصر مهمی است که اگر نادیده و یا کمرنگ دیده شود اتفاق صورت نگیرد، چرخه تولید نخواهد چرخید ضمن اینکه، قزوین در حال حاضر راه را برای سرمایه‌گذاران هموار کرده وتوانایی برای تسهیل در امور تولیدکنندگان را دارد.

استاندار قزوین با اشاره به کوچک ساز جمعیت دولت افزود: تا ۱۰ سال آینده جمعیت به ۱.۵ میلیون نفر خواهد رسید زیرا هر چه بدنه دولت کوچک‌ شود، بخش‌های خصوصی و تولیدکنندگان در بخش اقتصاد نیز فعال‌تر خواهد بود.

گفتی است،در سفر یک روزه استاندار قزوین به تاکستان در دومین روز از هفته دولت، ۲ طرح کشاورزی و ۲ طرح صنعتی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.