×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ما قوی هستیم/ دفاع مقدس اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه شعار امسال  “ما قوی هستیم” که براساس منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انتخاب شده است افزود: همانگونه که حضرت زینب(س) توانست با شجاعت حقانیت واقعه کربلا را در عرصه‌های مختلف ثابت کند، امروز وظیفه تمامی مردم ایران، مسئولان و اصحاب رسانه است که مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های هشت سال دفاع مقدس را به گوش جهانیان برسانند.

عباس برزگر،استماع سخنان مقام معظم رهبری و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین در شبستان امیرالمومنین (ع)، مراسم عطرافشانی و غبارروبی و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا به صورت محدود در مزار شهدای قزوین، بازدید از خانواده شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، تجلیل از جهادگران و رزمندگان جهاد دفاع مقدس و برگزاری برنامه های بصیرت افزا از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین عنوان کرد.

300 برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

وی با بیان اینکه ادارات و نهادهای مختلف برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده اند تا بدین وسیله فضای شهرهای استان قزوین به صورت کامل با هفته دفاع مقدس منطبق باشد افزود:به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس حدود ۳۰۰ برنامه متنوع و تاثیرگذار به صورت استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خبر داد: افتتاح کتابخانه دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این هفته در استان قزوین است.

برزگر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه اجتماعی، به کارگیری ظرفیت بسیج اقشار و فضاسازی شهری هفته دفاع مقدس از مهمترین موضوعاتی است که باید در استان قزوین اجرا شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مدیریت و رهبری امام خمینی (ره)، روحیه شجاعت و شهادت طلبی مردم ایران، استقلال، حضور جوانان غیور و معتقد به فرامین الهی در جبهه‌های جنگ و وحدت و اتحادم مردم از مهمترین این مولفه‌های انتقلاب اسلامی برشمرد و افزود:دفاع مقدس تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بسیار در میان همه اقشار مردمی شد ضمن اینکه شکوفایی استعدادها و خلاقیت مردم و رزمندگان از دیگردستاوردهای دفاع مقدس بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، فعال شدن سیاست خارجی جمهوری اسلامی، تحکیم وحدت ملی، ایجاد همدلی و انسجام بین نیروهای مسلح، و تشکیل سازمان بسیج مستضعفان از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد:سیاست خارجی و فعالیت دیپلماسی کشور در دوران دفاع مقدس توانست کارآمدی افراد انقلابی و بسیجی را به رخ دنیا بکشد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کند.

 وی،الگوی مبارزه با قدرت های بزرگ، بیداری جهان اسلام و تشکیل جبهه مقاومت از دیگر دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس ذکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.