×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبرهای کوتاه انتظامی استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس پلیس آگاهی قزوین در این باره اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید اقساطی با پرداخت چک‌های سرقتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ آرش مرادی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات پلیس مشخص شد فردی در سایت‌های مجازی (دیوار، شیپور، واتساپ) اقدام به خرید اموال آگهی شده با شرایط چک، با چک‌های سرقتی و اسکناس‌های جعلی می‌کند.

این مسئول انتظامی توضیح داد: در این رابطه و با هماهنگی مقام قضایی و تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی یک متهم شناسایی شد و پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی سرانجام طی یک عملیات غافلگیرانه در محدوده شهر قزوین در حالی که قصد خرید یک دستگاه کنسول بازی را داشت دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

به گفته وی، در روند تحقیقات علاوه بر کشف تعدای تراول‌های جعلی، متهم اعتراف کرد که با استقاده از چک‌های سرقتی و اسکناس‌های جعلی اقدام به خرید در فضای مجازی می‌کرده است.

مرادی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست تا هنگام مواجهه با هرگونه آگهی و تبلیغ در خصوص اینگونه فعالیت‌ها و موارد مشابه، ابتدا تحقیقات لازم را به عمل آورده و سپس موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: در پی کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از شخصی در محل جمعه بازار تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ میدان ۱۵ خرداد این شهرستان قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد ماموران انتظامی با جمع آوری سرنخ‌های موجود، اعترافات مالخر و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی محل اختفا سارقان را شناسایی و دستگیری آنها نیز در دستور کار پلیس قرار دادند.

به گفته وی، سرانجام با هماهنگی قضایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه ۲ سارق در محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و روبرو شدن با مستندات تهیه شده چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشته و در تحقیقات تکمیلی نیز به سرقت ۱۶ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان، به شهروندان توصیه کرد: تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه ۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیر دیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی خرداد ماه ۱۴۰۰ هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

سرهنگ امید همتی مجد یادآور شد: تمامی مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول خرداد ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس به اضافه ۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مشمولان قبل از حضور در اداره وظیفه عمومی استان، برای اعزام به خدمت مقدس سربازی به منظور معاینه سلامت غربالگری پیشگیری از ویروس کرونا، به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه کنند.

همتی‌مجد تصریح کرد: در زمان حضور اعزام به خدمت در محل اعلامی، ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال، به ویژه ماسک و دستکش برابر دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام و خانواده آنان نیز با توجه به وضعیت موجود از تجمع و حضور در محل اعزام خوداری کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز از جمله برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تاهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.