×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرقت ۴۰ خودرو در قزوین توسط ۲ زن

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز، بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت را آغاز کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین،علی ابراهیمی افزود: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

وی بیان کرد: مأموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

به گفته او، متهمان در تحقیقات انجام‌شده به ۴۰ فقره سرقت خودرو در شهرهای یادشده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: همسر یکی از این سارقان در طراحی و اجرای نقشه سرقت‌های انجام‌شده همکاری داشته و دستگیری وی نیز در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی تأکید کرد: سارقان پس از سرقت خودروها و باز کردن لوازم و قطعات داخل خودرو ازجمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به‌صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به عدم دارا بودن پارکینگ در منازل مسکونی مهرگان، به کلیه شهروندان عزیز توصیه می‌شود خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و تجهیزات بازدارنده مجهز کرده و وسایل شخصی همچون گوشی موبایل، کیف پول و مدارک خود را داخل خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار ندهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.