×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جانمایی ایستگاه عوارضی در محدوده شهر آبیک تغییر می کند

به گزارش کافه خبر قزوین، فرخزاد در این باره اظهار کرد: با توجه به مشکلات ساکنان شهرهای محمدیه و مهرگان پیش بینی شده بود یکی از عوارضی‌های مسیر اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرا این عوارضی شهروندان آبیک می‌بایست برای سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: اتوبان تهران قزوین به عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی، مهم و پرترافیک کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: چند شهر مهم و پرجمعیت استان قزوین در مجاورت اتوبان تهران قزوین قرار دارند که شهروندان این شهرها و همچنین صنعتگران و کارگران شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان آبیک جهت دسترسی به شهر قزوین به عنوان مرکز استان از اتوبان تهران به قزوین استفاده می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: شهر آبیک از شهرهایی است که شهروندانش جهت رسیدن به قزوین از اتوبان تهران به قزوین تردد می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در شرایط روزهای عادی نزدیک به سه هزار وسیله نقلیه شهروندان آبیک از اتوبان به قزوین سفرمی کنند که به پیشنهاد وزارت راه سه عوارضی در آزاد راه تهران به قزوین استقرار دارد.

فرخزاد گفت: پیش بینی شده بود یکی از عوارضی‌های تردد در اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرار این عوارضی شهروندان آبیک می‌بایست جهت سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

وی گفت: با توجه به درخواست شهروندان و اصرار و پیگیری مدیریت و مسئولان استان قزوین، عوارضی تهران به قزوین به قبل از شهر آبیک از سمت تهران انتقال پیدا کرد هرچند مسئولان کشوری اصرار داشتند که عوارضی محدوده شهر آبیک قبل از ورودی شهر از سمت قزوین استقرار پیدا کند که شهروندان آبیک اعتراض داشتند لذا جلسه‌ای بین مدیران استان و معاون آزاد راه‌های کشور، معاون عمرانی استانداری البرز، در تهران برگزار و با استقرار عوارضی در محدوده قبل از شهر آبیک از سمت تهران موافقت شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: شهروندان آبیک برای سفر به قزوین از اتوبان تهران به قزوین یک مرحله در محدوده شهر محمدیه عوارض تردد پرداخت خواهند کرد.

فرخ زاد بیان کرد: تمام پلاک‌های ۷۹ و پلاک عمومی سواری و مینی بوس و اتوبوس نیز برای تردد از تخفیف ۵۰ درصدی عوارض برخوردار می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.